Nyt on kova. Tarjoilijat puhuvat suoraan. He kertovat, että asiakas ei ole aina asiakas. Asiakas voi olla aasiakas.
Halloota.com on julkaissut peräti 20-kohtaisen listan, jossa asiakaspalvelun ammattilaiset annattelevat tulla. Tässä vain esimakua asiasta. Ethän syyllisty samaan!
-Kun olet syömässä rakastettusi kanssa, älkää lähestulkoon lisääntykö pöydässä. Menkää hotelliin. Sieltä saa huonepalvelun kautta ruokaa eikä kukaan joudu peittämään lastensa silmiä.
-Jos lapsellasi on kakat vaipassa, mene vaihtamaan se. Veikkaanpa, että muut ruokailijat eivät halua haistella ulostetta syödessään.
-Jos ravintola on täynnä, niin emme voi hankkia sinulle vapaata pöytää, vaikka kuinka iso päällikkö olet firmassasi.
-Jos sinun pitää olla 15 minuutin päästä junassa, niin kerro se tilatessasi, jolloin osaamme kertoa, ettei se pippuripihvi kypsänä nyt vaan onnistu. Lue kaikki loput listan kohdat Halloota.comista.